PESANAN ANDA

[NAMA ANDA]
EMAIL ANDA
NO. TELEFON
LOKASI ANDA
BERAT DAN TINGGI ANDA

This contact form was created by Freedback.

Thursday, March 15, 2012

Tips Penjagaan Premuim Beautiful




Hai frez... Akakk dah pakai Premium Beautiful sejak Julai 2004 (lebih kurang 8th)  Perasaan  memakai PB ni memang difrent dengan memakai pakaian dalam yang lain-lain @ yang dot..dot..dot... Semenjak akakk pakai belum pernah hantar untuk servis sebab akakk mengamalkan cara penjagaan yang telah di ajar...
So... akakk nak kongsi tips-tips penjagaan PB agar tahan lama dan still memberi impak kepada tubuh anda..






 


1)  BRA


Jangan pakai bra semasa pakai Premium Beautiful kerana Premium Beautiful akan bertindak sebagai pengganti bra yang kita biasa pakai hari-hari tu. So, menjimatkan, tak perlu beli bra biasa lagi. Pakai hanya Premium Beautiful untuk mendapat lebih kebaikan Far Infrared Rays (direct contact of FIR fabric dalam Premium Beautiful dengan kulit).




2)  PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL MINIMUM 8 JAM SEHARI


Pakai Premium Beautiful minimum 8 jam sehari. Tapi kalau lebih dari 8 jam pun sangat digalakkan. Kalau nak cepatkan proses pengecilan/penurunan saiz badan, boleh pakai lebih lama. Tidak ada kesan buruk kalau pakai lebih 8 jam, malah adalah lebih baik.
Minimum 8 jam tu untuk full set. Malam boleh tambah lagi pakai waist nipper masa tidur. Kesannya memang cepat pada bahagian perut.


3)  KETIKA PERGI KE TANDAS


Untuk kemudahan, buka waist nipper sepenuhnya. Lepas tu turunkan long girdle (macam biasa kita buat dengan seluar dalam).


4)   KETIKA HAID/PERIOD


Kalau masa haid/period, boleh pakai seluar dalam/panty, untuk senang pakai tuala wanita (pad).


5)  MINUM SEKURANG-KURANGNYA 8 GELAS AIR KOSONG @ LEBIH


Minum air sekurang-kurangnya 8 gelas sehari semasa pakai Premium Beautiful. Far Infrared Rays (FIR) dalam Premium Beautiful memerlukan air yang cukup dalam badan kita untuk bertindak. Jikalau tiba-tiba terasa pening semasa memakai Premium Beatiful, segeralah minum air.


6)  KRISIS PENYEMBUHAN ATAU HEALING CRISIS


Krisis penyembuhan atau healing crisis adalah normal dan sementara. Ini menandakan badan sedang mengeluarkan toksid. Sakit kepala, pening, gatal dan sakit belakang adalah perkara biasa bagi pengguna Premium Beautiful semasa permulaan pakai. Anda perlu bersabar dan teruskan memakainya.




More 


MASA BASUH


Premium Beautiful Korset boleh dicuci setiap hari atu basuh bila perlu. Maknanya kalau anda rasa Premium Beautiful masih bersih dan tidak berbau boleh teruskan pakai. Tapi kalau Premium Beautiful mula berbau atau gatal itu maknanya masa untuk dibasuh sudah tiba!




PANTANG LARANG


Jangan basuh Premium Beautiful dengan mesin basuh atau memerah dengan kuat.
Jangan berus atau pulas.
Jangan iron atau dry clean.
Jangan jemur di bawah/direct pada cahaya matahari.
Jangan basuh dengan sabun serbuk.

CARA-CARA MEMBASUH PREMIUM BEAUTIFUL


Basuh Premium Beautiful dengan cucian tangan sahaja. Elakkan memerah/memintal dengan kuat.
Masukkan separuh air bersih dalam baldi dan campur sedikit Premium Beautiful Wash. Kemudian biarkan terendam dalam masa 5- 10 minit.
Bilas Premium Beautiful hingga bersih dan sangkut pada penyidai dalam bilik air supaya air basuhan Premium Beautiful menitik dan kering. Boleh juga keringkan Premium Beautiful dengan tuala bersih.
Bila air tidak menitik lagi, boleh sidai Premium Beautiful dalam bilik bawah kipas.
Premium Beautiful akan kering dalam masa 4-6 jam so masa terbaik untuk basuh ialah masa balik dari kerja. Esoknya boleh pakai lagi.


 
Senang sangat penjagaan Premium Beautiful Corset ni.... Untuk dapat merasai pengalaman terindah memakai Premium Beautiful (PB)  boleh cari akakk...NOW!!!!

  +60197782023 @ beautifulbiz48@gmail.com

No comments:

iklan

Promosi Hebat

Copyright © 2011 Reserved to Shikin Premium Beautiful's
Design by Azhafizah.Com